91,4 FM :: Pelplin
94,2 FM :: Szymbark
97,1 FM :: Chojnice

Kalendarz

Dzisiaj: Środa, 22.05.2019 r.
Imieniny: Julia, Wiesława, Helena

Coraz więcej osób zgłasza się do punktów obsługi klienta Energi z zapytaniami o nieotrzymane faktury za energię elektryczną.

W odpowiedzi na zapytanie Radia Głos o przyczynę takiej sytuacji Biuro Prasowe Energa SA nadesłało taką odpowiedź:

„Aktualnie dostosowujemy nasze systemy rozliczeniowe do ustawy z grudnia ubiegłego roku, łagodzącej skutki podwyżek cen prądu. Prowadzimy bardzo intensywne prace, aby najszybciej jak to możliwe dostosować się do nowych rozwiązań prawnych. W tym czasie odbiorcy mogą otrzymywać faktury z opóźnieniem. W związku z tym  prosimy o cierpliwość i zrozumienie. Pragniemy przy okazji zaznaczyć, że żadne kary z tego powodu nie będą naliczane.”

Podobna informacja „Dostosowujemy się do zapisów nowelizacji ustawy, dlatego faktury za prąd wysyłamy z opóźnieniem” trafiła do klientów Energi za pomocą SMS-ów.